Máme pro vás unikátní výsledky aktuálního průzkumu. Vyplývá z nich, že muži jsou nejčastěji motivováni nákupem nového spodního prádla, až když je staré na vyhození, naproti tomu ženy nakupují spodní prádlo nejčastěji jen tak, pro radost.
Při výběru muži i ženy řeší na prvním místě materiál. Na druhém místě je pro muže důležitá značka a pro ženy zase střih.
„Téměř 70 % mužů z dotázaných uvedlo, že si kupuje nové prádlo, až když má staré díru. Naopak proti tomu nejčastější motivací pro nákup spodního prádla u žen, je udělat si radost, což uvedlo téměř 60 % žen,“ komentuje výsledky průzkumu Ruslan Skopal, spolumajitel e-shopu Trenýrkárna.cz, který byl zadavatelem průzkumu.
Spodní prádlo pak ženy nejčastěji vybírají podle materiálu, důležitý je pro ně dále také střih a na třetím místě značka. Také muži prádlo vybírají nejčastěji podle materiálu, ale neméně důležitá je pro ně značka a až následně řeší střih nebo barvu. A jak to máte vy? Podělte se o vaše preference v komentářích!
Napište váš názor