Síť e-shopů s originálními dárky od založení v roce 2013 kontinuálně roste, dnes funguje ve čtyřech zemích střední Evropy. V roce 2021 firma meziročně navýšila obrat o 37,8 % na 259 milionů korun. Letos Manboxeo plánuje další expanzi do zahraničí: vstoupí na maďarský trh.
Společnost Rewild s.r.o., se svými e-shopy s dárky Manboxeo.cz, Manboxeo.sk, Wowboxeo.de a Wowboxeo.at navýšila loni svůj meziroční obrat o 37,8 % na celkových 259 milionů korun. Od založení v roce 2013 se tak firmě zakladatele Lukáše Legáta daří kontinuálně růst.
Ročně nyní prodá přes 120 000 kusů dárkových boxů – dřevěných beden s páčidlem, truhel se zámečkem, cihel s kladivem a dalších. Své portfolio Manboxeo dál rozšiřuje.
„Období covidu bylo pro prodejce dárků velkou výzvou. My jsme té doby naplno využili a náš byznys rozšířili,“ říká zakladatel a majitel firmy Lukáš Legát. „Specializujeme se na dárky s přidanou hodnotou zážitku, prémiovou kvalitou, s co největší možností personalizace a na trhu ojedinělé produkty. Jsou vhodné pro rodinné oslavy nebo svatby, které nebylo v posledních dvou letech možné normálně pořádat. I přesto se nám podařilo v roce 2021 udržet provozní zisk 17 milionů korun a náš obrat narostl téměř o 40 %. To nám dává optimismus do dalšího období,“ dodává.
Expanze do zahraničí
Nyní se Manboxeo chystá vstoupit na maďarský trh. „Momentálně jsme přítomni na trhu v Česku, Německu, Rakousku a na Slovensku. Německo je pro nás významný trh, minulý rok jsme tam prodali 20 000 dárkových beden, truhel a dalších výrobků. Podobná čísla máme i na Slovensku. V létě chceme do naší expanze zahrnout nově také Maďarsko, kde se obecně českému e-commerce tradičně daří,“ prozrazuje Lukáš Legát.
Kromě plánů na zahraniční expanzi chystá Manboxeo i nové produkty. Cílem je nabídnout dárky každému pro každou příležitost.
„Letos chceme do portfolia mimo jiné postupně zařazovat personalizované, tedy potištěné nebo gravírované dárky. Proto jsme zainvestovali do nákupu nejmodernějších technologií pro potisk, gravírování nebo laserování různých materiálů, jako je dřevo, textil, sklo, kov, kůže, ale i kámen. Chceme se tak stát jediným e-shopem, který takto široké možnosti personalizace nabídne na jednom místě. Jako první vlaštovku jsme na začátku léta přidali do nabídky dřevěné brýle s možností vlastního gravírování. Ještě letos v létě také plánujeme spustit možnost potisku textilu, který si bude moct člověk přes online rozhraní sám navrhnout a do druhého dne mu přijde domů,“ popisuje Lukáš Legát.
Právě krátká doba dodání je podle Legáta klíčová. „Pokud někomu kupujete dárek, je nutné, aby vám přišel včas a v pořádku. Na tom si zakládáme a standardně naše zboží dodáváme do druhého dne po celém Česku i Slovensku. Zákazníci kvalitu našich služeb oceňují, což dokládá mimo jiné i cena spotřebitelů Heureka ShopRoku, kterou jsme loni získali,“ uzavírá.
Leave a reply