V dnešním světě je CRM (zkratka pro Customer Relationship Management) systém pro mnoho společností nezbytným nástrojem pro správu vztahů se zákazníky. Pomáhá firmám sledovat a analyzovat interakce se zákazníky a tím zlepšovat jejich zážitek s produkty nebo službami.
Hledání nejlepšího softwaru CRM (řízení vztahů se zákazníky) pro vaši firmu může být obtížné. V dnešní době existuje mnoho možností. Jak si vybrat?
Jenže každá firma má na programy CRM jiné požadavky. Které systémy je nejvěrněji reprezentují?
#1 Salesforce
Nejlépe přizpůsobitelný CRM systém. Společnosti, které potřebují v aplikaci CRM mnoho možností přizpůsobení, by měly zvážit Salesforce Sales Cloud. Mezi jeho vlastními možnostmi přizpůsobení a interním ekosystémem i službou AppExchange třetích stran jsou možnosti vytvoření platformy na míru téměř nekonečné.
CRM Salesforce je jedním z nejvíce uznávaných a oblíbených CRM systémů na světě. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně sledování zákaznických interakcí, marketingové automatizace a správy prodeje. Jeho oblíbenost spočívá také v tom, že se jedná o cloudové řešení.
Salesforce CRM umožňuje podnikům vytvářet přizpůsobené reporty a dashboardy, které pomáhají analyzovat data a zlepšovat vztahy se zákazníky. Další informace o Salesforce najdete na webu Anodius.
#2 HubSpot
Nejlepší CRM pro škálování byznysu. HubSpot je CRM systém, který je zaměřen na inbound marketing. Nabízí nástroje pro správu kontaktů, e-mail marketing, sociální sítě a další funkce, které pomáhají firmám získat a udržet zákazníky.
HubSpot nabízí všechny funkce na jednom místě. Navíc ho lze snadno integrovat s různými aplikacemi a službami, jako jsou Google Analytics, LinkedIn a mnoho dalších. Je cenově dostupný a snadno ovladatelný.
#3 Zoho CRM
Nejlepší CRM pro malé firmy – nástroj vše v jednom. Malé podniky, které hledají univerzální řešení, by se měly poohlédnout po Zoho CRM Plus. Tato platforma spojuje prodej, marketing, help desk, sociální sítě, projekty a další kanály do jedné platformy. Aby toho nebylo málo, Zoho nabízí levné sady doplňků – například Finance, Vlastní aplikace a Formuláře – pro snadnou integraci.
#4 Microsoft Dynamics 360
Integrovaný systém, který kombinuje funkce CRM a ERP (Enterprise Resource Planning). Jedná se o cloudovou službu, která poskytuje kompletní řešení pro správu vztahů s klienty, obchodních procesů a dalších podnikových operací. Umožňuje vytvoření přizpůsobených polí, formulářů a procesů, které odpovídají konkrétním potřebám.
Microsoft Dynamics 365 lze snadno integrovat s dalšími aplikacemi, jako jsou Office 365, Power BI a SharePoint. To umožňuje vytvoření efektivního ekosystému aplikací, které spolupracují a sdílejí data.
Kromě správy zákaznických údajů, sledováním prodeje a správy marketingu je systém užitečný i na řízení finančních operací. Umožňuje organizacím spravovat účetnictví, fakturaci, řízení peněz a další finanční toky.
#5 Pipedrive
Nejlepší snadno ovladatelný CRM nástroj. Pokud potřebujete snadno použitelný software CRM pro prodej, je oblíbený Pipedrive chytrá volba. Tato platforma nabízí spoustu flexibility, ale jejím jediným cílem je pomáhat prodejcům prodávat. Nenajdete zde mnoho marketingových nebo servisních funkcí, které by vás rozptylovaly.
Pipedrive nabízí několik doplňků souvisejících s prodejem. Pro navázání kontaktu s potencionálními zákazníky využívá živý chat nebo chatbota. V reálném čase dokáže sbírat údaje o firmách, které vás navštěvují. Identifikuje také konkrétní návštěvníky, které již máte v systému.
Leave a reply