Za patnáct let se Karlu Stolejdovi s Martinem Veselým podařilo vybudovat čtyři úspěšná dealerství značky Volvo v Praze a Brně. Symbolicky, k půlkulatému výročí působení na českém trhu, se nyní síť poboček Auto Průhonice, Auto Dejvice, Auto Stodůlky a Auto Cardion slučuje pod jednotný brand s názvem Cardion Cars.
„Jsme to pořád my, jen modernější. Rebranding je logický, progresivní krok vyplývající ze strategického rozhodnutí, za nímž stojí hluboká úvaha. Tohle je směr, kterým chceme jít,“ uvádí k odvážnému kroku Karel Stolejda a Martin Veselý.
Skupina dealerství kromě značky Volvo, jíž jsou největším dealerem na českém trhu, má ve svém portfoliu i značky Jaguar a Land Rover (Albion Cars) a nově také MG (Orbion Cars). Aktuálně společnost zaměstnává 370 lidí, prodá více než 3 500 vozů a její roční obrat představuje 3 miliardy korun. Rebranding podle zakladatelů pomůže zákazníkům zorientovat se v tom, že všechny čtyři pobočky spadají pod jednu firmu a mohou zde očekávat stejnou kvalitu nadstandardních služeb.
„Dlouhodobě se soustředíme na to, aby služby na našich pobočkách byly maximálně osobní. To je naše krédo. Po letech jsme si uvědomili, že jsme založili čtyři úspěšná dealerství, která ale nemají společnou identitu, a zákazníci se v tom trochu ztrácí. Je pro nás důležité, aby klient věděl, že všechna dealerství patří do jedné skupiny s jednou filosofií, díky čemuž to, co zažívají v jednom autosalonu, zažijí i ve zbývajících,“ vysvětluje Stolejda. „Po patnácti letech jsme se rozhodli, že je na čase dát všemu jednu střechu a otevřeně a hrdě na první dobrou říkat, že všechny ty autosalony patří k sobě se stejnými službami, chováním a vším, co je toho součástí,“ doplňuje Veselý.
Spoluzakladatelé Cardion Cars, mezi něž patří také investoři Ivo a Vít Nekudovi, se shodují na tom, že sjednocení jmen poboček je součástí profesionalizace přístupu k vedení dealerství s ohledem na nejvyšší standardy dnešní doby.
„Chtěli jsme udělat další krok k vyspělosti firmy. Ostatně i samotné Volvo nedávno zmodernizovalo své logo, tak jsme si řekli, že je řada i na nás,“ říká Martin Veselý s tím, že touha po nejlepší možné nové brandové identitě vyvrcholila spoluprací se studiem Aleše Najbrta.
„Vytvořil pro nás moderní logo, respektive loga, která se prolínají napříč dealerstvími Volva, Jaguaru s Land Roverem a MG. Oblouk na začátku tvoří buď písmeno C jako Cardion, A jako Albion, nebo při jejich spojení O jako Orbion. Když se dva oblouky prolnou, vytvoří srdce, což odráží to, že je to naše srdeční záležitost. Tím je ostatně i název Cardion. Jsme srdcaři – jak my, tak i naši zákazníci,“ doplňuje Stolejda.
Součástí služeb, které bude společnost Cardion Cars svým klientům i nadále nabízet, zůstává také portál a aplikace Volvista, který se v průběhu času stal svébytnou platformou pro fanoušky a zákazníky značky Volvo. „Jde o náš server a inzertní portál zaměřený na ojeté vozy a aplikaci, které si kolem sebe vybudovaly početnou komunitu. Tak jako doposud Volvista ve finále dovedl lidi na naše jednotlivé pobočky, tak i odteď budou veškeré služby Volvisty dostupné na všech pobočkách Cardion Cars. Věříme, že to také povede ke zpřehlednění,“ uzavírá Stolejda.
Napište váš názor