Společnost Cardion Cars se svou platformou Volvista navázala partnerství s aplikací Záchranka, která od svého vzniku v roce 2016 získala více než 3,2 milionu uživatelů. U příležitosti devátého výročí aplikace se tímto krokem spojily dvě silné značky reprezentující bezpečnost lidí na každém kroku. A kilometru.
Aplikace Záchranka slouží k rychlému kontaktování tísňových linek v případě nouze. Za dobu jejího fungování bylo jejím prostřednictvím uskutečněno přes 180 000 tísňových hovorů na linku 155 a další tisíce volání byly směrovány také na Horskou službu či Vodní záchrannou službu ČČK.
Společnost Cardion Cars, která patří se svou platformou Volvista k největším dealerům vozů značky Volvo na našem trhu, se rozhodla v rámci nově vzniklého partnerství poskytnout Záchrance unikátní vůz Volvo XC90 v úpravě Nilsson. Ten dříve sloužil jako sanitka ve Švédsku, nyní bude v určitém slova smyslu zachraňovat životy v Česku.
Vůz byl speciálně a na míru přestavěn, opatřen výrazným brandingem a bude sloužit k prezentaci a nácviku první pomoci a edukaci široké veřejnosti během akcí pořádných aplikací Záchranka napříč republikou.

„Jsme rádi, že můžeme uzavírat partnerství, která mají celospolečenský přesah. Spojení naší značky, která reprezentuje jedny z nejbezpečnějších vozů na trhu, a aplikace Záchranka, je více než symbolické a smysluplné. Volvista, jako partner sekce ‘První pomoc’, poskytne Záchrance sanitní vůz, který dříve zachraňoval životy ve Švédsku a nyní bude ve své další službě pomáhat lidem seznamovat se s principy první pomoci v kritických situacích, v nichž se může ocitnout kdykoliv a kdokoliv z nás,“ uvedl k podpoře Jakub Hospůdka, marketingový ředitel společnosti Cardion Cars.
Aplikace Záchranka a Volvista partnerstvím ukazují, jak klíčovou roli mohou moderní bezpečnostní technologie hrát v záchraně životů.
Napište váš názor