Menu

Co je nového?

Bez CRM do podnikání nelez. Platilo to loni, platí to i letos

Sdílení

Vyhněme se balancování na kraji talíře s horkou kaší a pojďme rovnou k věci. Pokud jste se rozhodli podnikat, pak se téměř jistě neobejdete bez CRM systému. Proč? Protože budování věrné klientely bývá v konečném součtu výrazně levnější a ziskovější než „jednorázovky“. O největších výhodách řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím komplexního softwarového řešení se dočtete v tomto článku.

reklama

Data konečně v pořádku

CRM systém byl odjakživa vnímán především jako centralizovaná databáze klientských informací. A přestože dnes software slouží i jako nástroj pro řízení projektů či emailing, původní funkce mu samozřejmě zůstala. Takže pokud nechcete riskovat chaos v nashromážděných údajích a konverzacích, rozhodně se CRM nezdráhejte používat. Usnadníte tím každodenní administrativní rutinu nejen sobě, ale i kolegům z dalších oddělení.


Zákaznická podpora na úrovni

Cenová politika je jistě důležitá, jenomže když skřípou ty nejdůležitější služby, zákazníci se pravděpodobně příště obrátí na konkurenci. U zákaznické podpory jsou důležité rychlost i kvalita – a s oběma aspekty vám moderní softwarová platforma významně pomůže.

reklama

Pracovníci mohou nepřetržitě přistupovat ke všem potřebným informacím včetně záznamů předchozích konverzací, a díky tomu vyřeší požadavky klientů obratem a k jejich spokojenosti.


Detailní analytika

CRM systém neúnavně sbírá data – a nejen to. Informace pečlivě třídí a servíruje v podobě podrobných analýz, klíčových ukazatelů výkonu a reportů. Ty lze následně využít při plánování.


Perfektní segmentace zákazníků

Díky CRM systému začnete vnímat zákazníky jako osobnosti s konkrétními potřebami. Přestanete je vnímat jako velkou neznámou a naopak jim budete moct nabídnout produkty, o které skutečně stojí. Techniky jako upselling a cross-seling se stanou vašimi nejlepšími přáteli – a vaše příjmy porostou mnohem rychleji. Zní to jako klišé, ale právě tento přístup odděluje zrno od plev.


reklama

Komentáře (2)

  • Ludvík Hrubý

    28. 1. 2022 - 15:48

    Kdybych měl tu možnost se znovu rozhlížet ve svých 25 letech kam se vydat kariérní cestou, byla by to určitě Big Data a analýza dat. To je něco, co nás bude provázet do konce internetu. Rozhodně bych dělal na vlastní noze. Tolik zaměstnání, které jde dnes vykonávat vzdáleně to nikdy nebylo. A když bych nebyl gramotný v IT, začal bych asi dělat daně. Moje kamarádka https://janazhorova.webnode.cz si tím přijde na fajn peníze.

    Odpovědět
  • Draha

    22. 9. 2022 - 20:52

    Do podnikání bych po mnohaleté zkušenosti bez automatizovaného systému, bez projektové řízení – software, bez systému, který sbírá data a dělá jednoduché operace rozhodně nešla. Je to teda docela boj na začátku přejít z těch obyčejných google tabulek do vlastního řešení, ale čas a zkušenosti poté každého oslní a nikdo nic nechce.

    Odpovědět

Napište váš názor

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Využíváme Akismet k redukci spamu. Zjistěte více.

Přidat na Seznam.cz
Nahoru