Bez této reklamy by Vánoce nebyly ty pravé Vánoce. Prosinec si zkrátka Češi bez roztomilé holčičky, která vyrazila s tatínkem pro vánoční stromek do lesa, již nedovedou představit. Úspěšná reklama ale letos prošla inovací!
Tahle reklama fungovala roky a stala se tak trochu symbolem českých televizních Vánoc. I to, co funguje, ale jednou za čas potřebuje obměnit. A tak přišla změna.
Kofola si na letošek připravila obměnu zavedené reklamy, o roztomilou holčičku ale nepřijdeme. Začátek reklamy zůstává stejný, v druhé části ale nově uvidíme „zlaté prasátko“.
Na novou podobu reklamy se můžete podívat zde:
Legendární reklama se bez obměny vysílala každoročně už od roku 2003. „Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na Štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál,“ řekla webu Mediar.cz marketingová manažerka společnosti Kofola Lucia Tarbajovská.
„Na noční obloze se díky kouzlu prasátka rozsvítí zcela nové souhvězdí, souhvězdí Prasátka, díky kterému bude moci Zlaté prasátko zahlédnout skutečně každý. A to nejen o Vánocích. Stačí jen najít Velký vůz a správně pospojovat hvězdy v souhvězdí Velké medvědice,“ dodává Tarbajovská.
7 nejhorších pořadů českých televizí: Znáte je všechny?
Nová reklama se začíná v televizi vysílat 23. listopadu, zhlédnout ji samozřejmě můžete ale i na internetu. Tak veselé Vánoce!
Miroslav Váňa
8. 3. 2021 - 14:31Dobrý den,
mám takový speciální dotaz. Nevíte, zda známá reklama „Já nemusím ,já už ho vidím“, nebyla náhodou původně použita jako reklama na něco jiného? Tuším, že na mobilního operátora. Ale patrně se pletu.
Děkuji
Miroslav Váňa
Mzone
9. 3. 2021 - 16:03Dobrý den, o tom nic nevíme 🙂